دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
اشفاق وحیدی

حوزہ، حجت‌الاسلام اشفاق واحدی، عالم شیعه مقیم استرالیا، گفت: پاراچنار قلب کشور پاکستان است و عناصر تخریب کننده صلح باید افشا شوند.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزہ، حجت‌الاسلام اشفاق واحدی، عالم شیعه مقیم استرالیا، گفت: پاراچنار قلب کشور پاکستان است و عناصر تخریب کننده صلح باید افشا شوند، تروریسم و فرقه گرایی همواره بر مشکلات مردم ساکن در پاکستان افزوده است و تاکنون دهها نفر از مردم بی گناه جان خود را از دست داده اند.
حجت‌الاسلام اشفاق وحیدی، در خصوص تنش‌های اخیر در پاراچنار اظهار داشت: نهادهای دولتی و حاکمان باید نقش خود را برای پایان دادن به تنش در پاراچنار ایفا کنند زیرا مردم در پاراچنار رنج می برند و نیروهایی که برای از بین بردن آرامش پاراچنار تلاش می کنند باید افشا شوند.
وی در ادامه افزود: دولت پاکستان باید توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشد و عناصر تروریستی را به طور کامل از بین ببرد. امروزه جوانان پاراچنار با وجود اینکه تحصیل کرده‌اند، اما از کم توجهی حاکمان دچار مشکلات زیاد هستند.
وی همچنین از ادامه جنگ در فلسطین و غزه ابراز نگرانی کرده و از سازمان های بین المللی خواست نقش خود را در توقف این ظلم ایفا کنند تا صلح در منطقه برقرار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha